Як розповіли в “Київтеплоенерго”, у разі відсутності інтернету альтернативним способом передачі показань є:
- телефон Call-центру: (044)247-40-40;
- безкоштовна телефонна лінія: 0800404407 (з моб);
- додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044)354-86-26; (044)354-81-12; (044)354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
- передача показань при оплаті за послуги у банківських та фінансових установах.
Якщо немає ні інтернету, ні телефонного зв’язку, показники слід записувати на аркуш, вказавши адресу, та кинути у спеціальну скриньку для передачі показань за адресами сервісних центрів ЦКС;
Якщо показання не вдалося передати вчасно, їх можна скоригувати. Після внесення актуальних даних коригування нарахувань здійсниться автоматично.
Читайте також: Як викликати “швидку”, якщо 103 не на зв’язку – резервні телефони та e-mail
Нагадаємо, “ВК” розповідав, які основні загрози можуть бути у Києві у разі блекауту.