Однак, не завжди легко переконати клієнтів залишити відгук. У даній статті ми розглянемо ефективні методи мотивації клієнтів для написання відгуку про компанію. Ви дізнаєтеся, як збільшити ймовірність отримання відгуку та які інструменти використовувати.
Особисте прохання
Такий варіант цілком підходить для невеликого бізнесу та для постійних клієнтів. Якщо ви можете поговорити з людиною тет-а-тет, а між вами вже вибудовались довірчі стосунки, звичайне прохання про відгук спрацює чудово.
За допомогою різних технічних рішень
Докладніше про такі рішення ви можете прочитати тут: https://interkassa.com/ru/blog/yak-poprosyty-kliientiv-zalyshyty-vidhuk. А ми розглянемо їх коротше.
- Нагадування в особистому кабінеті інтернет-магазину, платформи, сервісу з доставки їжі, салону краси, медичного центру і т. д. Багато бізнесів зараз мають свої додатки, а в них дуже зручно використовувати автоматичні нагадування. Наприклад, відповідне повідомлення може висвічуватися на екрані щоразу, коли клієнт спортклубу завершує тренування.
- В електронному листі на пошту. У такому листі слід зазначити посилання на платформу для розміщення відгуку. Найзручніше надавати клієнтам кілька таких посилань, щоб вони вибирали сайт, на якому вже зареєстровані або яким їм приємніше користуватися.
- У месенджерах або через SMS. Принцип оформлення повідомлення тут такий самий, як і у випадку з електронним листом. Але месенджери зручніші тим, що люди ними активніше користуються, а тому рідше пропускають повідомлення.
- При телефонному дзвінку. Якщо компанія велика і може найняти штат фахівців для колл-центру (або віддати це завдання на аутсорс), можна використовувати телефонні дзвінки. У телефонній розмові багато людей охоче діляться своїми відгуками, а потім дозволяють їх публікувати на майданчиках бізнесу.
- На листівці, що додається до упаковки. Багато людей із задоволенням відгукуються на прохання про відгук, якщо сам формат цього прохання демонструє зацікавленість у замовнику.
Звісно, вибір формату — це лише половина справи. Не менш важливо підібрати формулювання, а також певні гачки, які зацікавлять, змотивують клієнта. Це теж ціле мистецтво, а роботу зі складання скриптів необхідно довіряти професіоналам. Також не слід використовувати лише один із перерахованих форматів. Як правило, краще працюють комбіновані способи, але з ними важливо не переборщити, щоб у клієнта не виникло відчуття нав’язливості.