Для передачі показань «Центр комунального сервісу» пропонує містянам зручні способи:
– особистий кабінет споживача;
- чат-боти «Комуналка» у Viber та Telegram;
- телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
- безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
- додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
- скриньки для передачі показань за адресами районних сервісних центрів ЦКС;
- при оплаті за послуги у банківських та фінансових установах.
Читайте також: Не треба ходити до сервісних центрів: як вирішити комунальні питання онлайн
Жителів столиці просять не відкладати передачу показань на останній день місяця, щоб уникнути перевантаження телефонних ліній.
Нагадаємо, у випадку наявності бойлеру, тимчасового непроживання або інших причин, коли послуги не використовуються, треба передавати незмінні показання лічильників.