Як криптовалюта впливає на рекламу та маркетинг в Україні?

17:40 17.10

Криптовалюти проникають майже в усі сфери життя.

Як криптовалюта впливає на рекламу та маркетинг в Україні?
Світлодіодне освітлення

Усе більше людей слідкують за співвідношенням біткоїн долар, наприклад, на сайті біржі Binance, проте крипта цікава не тільки як інвестиція. Уже зараз можна купити рекламний простір за допомогою цифрових активів. Проте це лише одна з можливостей.

Вплив блокчейну на маркетинг та рекламу

Криптовалюта та блокчейн дають змогу знизити кількість учасників рекламної кампанії. Зараз у рекламі беруть участь чотири сторони:

  • рекламодавець;
  • створювач контенту;
  • платформа;
  • користувач.

Завдяки блокчейну рекламодавець може відмовитися від послуг платформи. Він завантажує рекламний продукт у блокчейн, а останній робить його доступним для клієнтів своєї платформи. Тобто випадає одна ланка, яка зазвичай і підвищує вартість кампанії. Отже, ціна реклами знижується.

Через популярність криптовалют маркетологи все частіше використовують їх у своїх стратегіях. Наприклад, через бонуси або програму лояльності. Користувачі блокчейн-платформи самі вибирають рекламу, яку вони хочуть бачити, та отримують за це винагороду у вигляді криптотокенів. 

Також токени будуть виплачуватися за надання власних даних рекламодавцю. Тобто саме суспільство буде вирішувати щодо того, якою інформацією ділитися з рекламодавцями, а ще й отримувати за це винагороду.

Переваги та недоліки використання блокчейну в цифровому маркетингу

Криптовалюти та блокчейн мають низку переваг під час використання їх у рекламі та маркетингу. Серед них:

  • знаходити рекламу необхідних послуг та товарів за ключовими словами чи фразам простіше, якщо ця інформація знаходиться всередині блокчейну;
  • користувачі, що взаємодіють із рекламою в блокчейні, мають більший відсоток конверсії, адже їх не примушують дивитися рекламу;
  • можна отримати нагороду за перегляди та надання особистої інформації;
  • вищий рівень захисту даних;
  • нижчі витрати на рекламу, ніж у разі використання інших популярних платформ;
  • прямі та швидкі транзакції між клієнтами та рекламодавцями;
  • відсутність фейкової інформації, що вводить користувачів в оману (це часто присутнє у звичайній рекламі в мережі).

Заради справедливості варто звернути увагу й на деякі недоліки використання блокчейну в рекламі та маркетингу. Насамперед рекламодавці будуть вибирати блокчейни з огляду на їхню репутацію. Також рекламодавцям буде складніше отримувати дані про цільову аудиторію. Можуть виникнути складнощі з таргетованою рекламою. Сам продукт має бути цікавим для покупців, щоби вони вибрали саме його серед сотень інших пропозицій.

Використання криптовалют та блокчейну надає широкі можливості для рекламодавців. Водночас користувачі також отримують кращий захист даних та конфіденційності. Анонімність та незалежність транзакцій дає більший контроль над тим, як, коли та з ким вони мають справу. Це додатково сприяє зростанню конкуренції та впровадженню інновацій у криптовалютному світі.

Великий Київ у Google News

підписатися