Роз’яснення надали у «Київтеплоенерго».
Як зазначають фахівці, коригування залежить від періоду, за який не передавались показання.
«Якщо дані лічильника не передавались менше трьох місяців — коригування відбудеться автоматично при наступній передачі показань. Якщо показання не передавали більше трьох місяців або існує значна різниця між фактичним обсягом споживання за лічильником та тією інформацією, що є в обліковій базі, — коригування можна здійснити лише на підставі звернення до Центру комунального сервісу», – йдеться у повідомленні.
Читайте також: Невчасні показання лічильників: киянам пояснили, як зробити перерахунок за послуги «Київтеплоенерго»
Звернутися у ЦКС можна дистанційно через месенджер у Facebook, Telegram, Skype або особисто. Якщо у цьому є необхідність, консультант Центру оформить заявку на контрольне зняття показань.
Нагадаємо, передавати показання лічильників гарячої води та опалення споживачі можуть з п’ятого числа до кінця поточного місяця.