Тогочасна київська “трамвайна карета” була з чотирма колесами. Запряжена чотирма, а іноді шістьома конями.
Головна проблема конки полягала у тому, що через необхідність тягнути важкий візок з людьми коні не могли працювати понад чотирьох або п’яти годин поспіль. А набуті через роботу хвороби не давали коням працювати постійно.
На фото видно, що навіть позаду конки хтось причепився, можливо “зайцем”, а можливо, щоб не загубити дорогою багаж.
У Києві рух кінного трамвая було відкрито в липні 1891 року. Втім, вже за кілька місяців почався перехід на парову, а згодом і на електричну тягу.
А перший на території України кінний трамвай було відкрито у Львові третього травня 1880 року. Колії були дубовими, а п’ятого травня вже була введена оплата проїзду.
У дописі до опублікованого фото йдеться, що це орієнтовно 1900 рік.
Дописувачі під постом вже почали шуткувати:
- “Маршрутка тоді, це пішаком, а це гелікоптер”;
- “Позаду то “причепер”. Он звідки пішло…”;
- “Цікава упряж, поєднання всього, що було на кінній тязі на дикому заході, і вона їздила, в ті часи теж були геніяльні тюнінгатори”;
- “От раніше маршрутки були, не те що зараз”.
А ось такі були кінні трамваї у Нью-Йорку у 1985 році
Додамо, конка (кінно-залізнична міська дорога, кінний трамвай) – різновид громадського транспорту, який широко використовувався до переходу залізниці на парову, теплову, електричну або канатну тягу.
Найчастіше конку використовували як міський транспорт; кінний трамвай був попередником електричного трамвая.
Дивіться також: Вулиця Велика Васильківська – як піщана дорога стала місцем заселення найбагатших людей Києва
Нагадаємо, у мережі показали фото Києва 1901 року, а як виглядала Поштова площа у столиці понад 100 років тому можна подивитися за посиланням.