Як зазначають у Центрі комунального сервісу, подавати показання лічильників води та тепла для коректних нарахувань за спожиті комунальні послуги можливо з 5-го числа кожного місяця.
Швидко та зручно передати дані можна за допомогою наступних сервісів:
– через особистий кабінет споживача на сайті;
– чат-боти «Комуналка» у Viber та Telegram;
– телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
– телефонна лінія: 0 800 404 407 (безкоштовно з мобільного телефону);
– додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
Читайте також: Під час опалювального сезону у Києві поменшало аварій на тепломережах – кому за це дякувати
– скриньки для передачі показань за адресами районних сервісних центрів ЦКС: просп. Науки, 11 (Голосіївський р-н), вул. К. Заслонова, 22 (Дарницький р-н), вул. А. Ахматової, 2А (Дарницький р-н), вул. Радунська, 18 (Деснянський р-н), вул. Миропільська, 13А (Дніпровський р-н), просп. В. Івасюка, 57 (Оболонський р-н), вул. Ф. Максименка, 16 (Оболонський р-н), Кловський узвіз, 24 (Печерський р-н), просп. Г. Гонгадзе, 20Е (Подільський р-н), б-р АкадемікаВернадського, 63А (Святошинський р-н), вул. Я. Коласа, 15Б (Святошинський р-н), вул. М. Донця, 21Б (Солом’янський р-н), вул. О. Довженка, 10 (Шевченківський р-н), вул. Естонська, 5 (Шевченківський р-н);
– при оплаті послуг у банківських та фінансових установах.
Нагадаємо, якщо ви тимчасово не користуєтесь послугами, необхідно передавати незмінні показання квартирних лічильників.