Вирішити комунальні проблеми не встаючи з дивана: 11 дистанційних каналів

20:12 19.01

Мешканці столиці можуть отримати онлайн-консультації та вирішити дистанційно низку питань, що стосуються надання комунальних послуг.

Вирішити комунальні проблеми не встаючи з дивана: 11 дистанційних каналів

Як повідомляє Центр комунального сервісу, для вирішення питань користувачів комунальних послуг працює 11 дистанційних каналів.

Наразі владнати “комунальні” питання не встаючи з дивана можна за допомогою таких онлайн-ресурсів:

  • особистий кабінет на сайті ЦКС – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників опалення, гарячої і холодної води;
  • електронний рахунок – для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунку;
  • месенджер на Facebook-сторінці Центру комунального сервісу – для вирішення всіх питань;
  • зворотний зв’язок на сайті ЦКС – для отримання оперативних консультацій;
  • розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок на опломбування та розпломбування лічильників, отримання акту взаєморозрахунків та зміни кількості зареєстрованих осіб для подальших нарахувань;
  • сall-центр: (044) 247-40-40 – для консультацій, передачі показань, замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
  • безкоштовна телефонна лінія 0 800 404 407 для передачі показань лічильників із мобільного;
  • додаткові стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
  • Skype-зв’язок – для вирішення всіх питань, зокрема, з можливістю додати фото або скан-копії необхідних документів;
  • розділ “Додатковий сервіс” – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
  • скриньки для прийому показань лічильників та звернень, що розміщені за адресами: просп. Науки, 11; вул. Акад. Заболотного, 20-А; вул. Заслонова, 22; вул. Анни Ахматової, 2-А; просп. Маяковського, 26; вул. Радунська, 18; вул. Миропільська, 13-А; просп. Героїв Сталінграда, 57; Кловський узвіз, 24; просп. Георгія Гонгадзе, 20-Е; вул. Якуба Коласа, 15-Б; б-р Акад. Вернадського, 63-А; вул. М. Донця, 21-Б; вул. Естонська, 5; вул. О. Довженка, 10.

ЦКС звертає увагу, що за законом звернення розглядаються і вирішуються не більше одного місяця від дня їхнього надходження, а термін вирішення тих питань, які потребують додаткового вивчення, не може перевищувати сорока п’яти днів.

Читайте також: Як оформити субсидію онлайн. Інструкція “в картинках” від Мінсоцполітики

Нагадаємо, комунальники пояснили, чому при незмінному тарифі у грудні-2020 зросли нарахування за опалення.

Великий Київ у Google News

підписатися
загрузка...