Вирішуйте питання дистанційно: як зв’язатися з фахівцями “Київтеплоенерго”

Для киян зібрали 10 дистанційних каналів комунікації для вирішення найпоширеніших питань щодо послуг "Київтеплоенерго".

Як зазначають у компанії, завдяки цим каналам можна передати показання лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань або надіслати необхідні документи.

Споживачі можуть обрати зручний для себе спосіб комунікації: 

• Особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго та на сайті ЦКС – для онлайн-оплати та передачі показань лічильників. 

Месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій та передачі скан-копій документів. 

• Зворотній зв’язок на сайті ЦКС – для оперативного вирішення питань. 

• Розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення. 

Електронний рахунок для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку.  

Читайте також: Невчасні показання лічильників: киянам пояснили, як зробити перерахунок за послуги «Київтеплоенерго»

• Skype-зв’язок – для консультацій та передачі скан-копій документів.   

• Telegram – для консультацій та передачі скан-копій документів.   

• Сall-центр ЦКС за номером (044)247-40-40 – для консультацій та передачі показань лічильників.   

• Безкоштовна телефонна лінія за номером 0-800-404-407 – для передачі показань лічильників з мобільного.   

• Стаціонарні номери телефонів сервісних центрів – для передачі показань лічильників.   

• Розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни, встановлення лічильників та інших сантехнічних послуг.   

Детально ознайомитися з каналами надання послуг можна за посиланням.

Раніше «ВК» писав, як ідентифікувати контролера КП «Київтеплоенерго».