Випускник стартап-школи Sikorsky Challenge у списку Forbes Asia 30 до 30

Автор: Любава Лисичкіна
09:25 26.05

Іван  вступив до аспірантури Osaka UniverSity і став співзасновником стартапу Flora, який отримав інвестиції на рекламу в розмірі 22  мільйонів йен (200 000 $).

Випускник стартап-школи Sikorsky Challenge у списку Forbes Asia 30 до 30
Світлодіодне освітлення

Про це ідеться у повідомленні Sikorsky Challenge.

На випуску стартап-школи в 2014 році Іван Селезньов з командою презентував проєкт TechEyes – систему орієнтації у просторі для незрячих людей. За неповних 3 роки цей проєкт був доведений до стадії впровадження в інфраструктуру міст, набув нової назви Open World і був названий революцією для незрячих. На жаль, широкого розповсюдження в Україні проєкт не отримав.  

В 2017 році команда проєкту презентувала Open World в Кіото (Японія). А згодом Іван  вступив до аспірантури Osaka UniverSity і став співзасновником стартапу Flora, який отримав інвестиції на рекламу в розмірі 22  мільйонів йен (200 000 $). Анна Крещенко та Іван Селезньов заснували компанію Flora в 2020 році в Кіото. Це –   інноваційна платформа, яка надає інформацію та психологічну допомогу жінкам у період від статевого дозрівання до менопаузи і призначена зробити здоров’я простим і доступним для кожної жінки. А в Японії, як відомо, здоров’ю громадян приділяється особлива увага,

Ідея проєкту народилася,  коли Анна стала свідком депресії у своєї сестри під час вагітності та після втрати другої дитини. В грудні 2020,  під час навчання у Вищій школі менеджменту Кіотського університету, вона вперше анонсувала проєкт «Flora». Тоді ж була оголошена місія проєкту Flora – забезпечити жінок умовами, за яких вони зможуть спокійно насолоджуватися вагітністю, пологами та доглядом за дітьми. 

На той час  вже була запущена бета-версія додатку ” Flora Pregnancy App”, а з квітня 2021 року на платформі  стартували  “онлайн-уроки під наглядом досвідчених акушерок та психологів”.

Flora першою в Японії запропонувала повноцінну групову терапію онлайн та використала метод коучингу, розроблений усередині компанії, щоб показати жінкам, що вони можуть добре про себе подбати. 

Контент платформи  для «спільноти, що підтримує особистість» містить теми «секс, життя, партнерство, харчові звички, розум» і дозволяє:

  • приєднатися до чайної бесіди Zoom
  • поспілкуватися з лектором в «Салоні флори» на конкретну тему
  • отримати поради з дитячого харчування
  • вивчити йогу для вагітних
  • послухати  лекції та семінари експертів
  • отримати психологічну підтримку, яка надає персоналізовані програми терапії з використанням ІІ.

За чотири роки існування проєкту до нього приєднались японські компанії задля покращення  медичних послуги для жінок-працівниць

Наразі загальне фінансування стартапу склало 1,5 мільйона доларів, у тому числі близько 1 мільйона доларів у раунді серії A від таких інвесторів, як Toyota.

Великий Київ у Google News

підписатися