Результати дослідження української компанії Poster POS публікує Тhe Village.
Показник втрат столичних закладів є критично високим – в Україні з 10 жовтня заробітки кав’ярень зменшились в середньому на 20%. Найбільше в Києві постраждали точки продажу у ТРЦ, куди майже не ходять відвідувачі.
Різко погіршилася ситуація і після масованого обстрілу Києва 10 жовтня – бо на той час з початку місяця доходи навпаки зростали на 6%. Після атаки на мирне місто виручка раптово спала на 27%.
Кризу у галузі в першу чергу викликає погане самопочуття та непевність клієнтів. Підтвердженням цьому є такі приклади, як у кав’ярні First Point. Де попри наявність генератора рівень виручки знизився на 20% з початку листопада у порівнянні з жовтнем.
«Жовтень ми витягли на показники вересня, хоча працювали ще без генератора. Потім купили генератор, убезпечили себе від відключень, налагодили стабільний інтернет, стали частіше працювати, але відчутно, що гості трошки розʼїхались», – розповідає співвласник First Point Юрій Бездітний.
Не найкращим чином справляються з відсутністю світла у піцеріях – бо не можуть покрити нестачу світла генераторами. Адже печі вимагають багато електрики.