Вони все ще на прилавках столиці: гігант PepsiCo заборонив згадувати у рекламі збройну агресію рф та відвагу ЗСУ

Автор: Оксана Тупальська
00:17 22.01

Про тиху гру на користь окупантів світового гіганта з виробництва харчів та напоїв PepsiCo повідомляє B4Ukraine. Як відомо, така продукція зустрічається ледь не в кожному продуктовому магазині Києва.

Вони все ще на прилавках столиці: гігант PepsiCo заборонив згадувати у рекламі збройну агресію рф та відвагу ЗСУ

У вересні минулого року НАЗК внесло PepsiCo до переліку міжнародних спонсорів війни. Фірма володіє брендами Lay’s, Mirinda, Pepsi, Sandora, 7up, «Чудо», «Слов’яночка», «Садочок», «Сандорик». А також продожує торгувати в Росії. 

Кореспондент “ВК” запитував, чи є можливість спонсорів тероризму вивести з ринку країни, проте отримав відповідь НАЗК, що їхня робота фіксувати. А купувати чи ні ту чи іншу продукцію – це вибір споживачів. Так само, як і магазини та торгові мережі мають змогу обирати, з якими компаніями їм співпрацювати. Відповідно, з їхньої волі товар потрапляє на полиці магазинів. 

Не згадувати у своїй рекламі збройну агресію рф та відвагу ЗСУ – умова, яку компанія озвучила під час пошуків нового PR-агентства в Україні.
З переліком виробників та продукції, купуючи яку розвиваємо бізнес, що годує окупантів та допомагаємо запускати ракети в бік України, знайомтесь за посиланням. 

Великий Київ у Google News

підписатися