Вонка вдається до геніального маркетингового ходу: вкладає по одному золотому квитку в п’ять шоколадок та розсилає їх у різних партіях в усі куточки світу. Діти, які їх знайшли, виграли справжній джекпот — запрошення на екскурсію фабрикою в супроводі батьків. Ласуни з усього світу кинулися в крамниці. Шоколадки купували пачками, коробками та цілими вантажівками — кому скільки вистачило коштів та запалу.
«З режисером Полом Кінгом та деякими чудовими новими піснями, теплий старомодний Вонка додає відповідний солодкий настрій класичному персонажу, залишаючи при цьому місце для темних підтекстів джерела матеріалу», – так написав за результатами дослідження сайт Rotten Tomatoes, який вивчає вподобання кіноглядачів.
Віллі Вонку, як і маленькому бідняку Чарлі свого часу, ще тільки належить знайти свій власний шлях до багатства і солодкого життя, щоб потім продовжити його в напрямку до відкритого всьому світу крихітного дитячого серця.
Понад 80% опитаних після перегляду “Вонки” оцінили його позитивно.
Стрічку “Вонка” в неділю, 21 січня, показують в Multiplex ЦУМ на Хрещатику та Multiplex Проспект на Гната Хоткевича.
Раніше “ВК” розповідав, що українські виробники сімейних серіалів створили 4 серійну комедію “Новорічна шкереберть”. У ній, як і годиться в святковому кіно, добро перемагає зло, проте спочатку має статися стільки кепсько-апів, що не надивитися.