Про це йдеться на сайті Мінфіну.
Клієнти Ощдабанку, які знаходились на окупованих територіях та не встигли обміняти карти на нові, скаржаться, що банк залишив їх без грошей у такий скрутний час. Зокрема, власник простроченої картки Андрій Гатауллін опублікував скаргу на порталі.
“Раніше була опублікована інформація від Ощадбанку про те, що з 1 квітня 2022 року АТ “Державний ощадний банк України” припиняє надавати можливість використовувати платіжні картки внутрішньо переміщених осіб, які обслуговуються за тарифним пакетом “Мій рахунок”, термін дії яких скінчився під час карантину (тобто до 31 березня 2021 року). Пенсійні кошти будуть накопичуватися до проходження ідентифікації”, – ділиться клієнт.
При цьому чоловік скаржиться, що багато пенсіонерів, які проживають на тимчасово окупованій території, нині виявилися фактично відрізаними від України.
“Як у цій ситуації, проходити процедуру отримання нової картки для пенсіонерів, що проживають на території Донецької та Луганської області??? Адже зараз ведуться бойові дії і так само 2 області залишилися без стільникового покриття МТС. Можливості виїхати як фізично, так і фактично немає, і так само немає можливості отримати смс або зателефонувати на гарячу лінію банку”, – скаржиться чоловік.
У відповіді Ощадбанку зазначено, що ВПО (внутрішньо переміщені особи) мали два роки для того, щоб оновити прострочені карти Ощадбанку. Із цих двох років лише на один, останній, місяць випали військові дії.
“Продовження ВПО здійснюється протягом двох років, щоб усі клієнти мали можливість забрати картку у відділенні. Під час останнього продовження карток було повідомлено, що картки не будуть продовжуватися. Отримати кошти або перезамовити картку можна в будь-якому відділенні”, – відповів Ощадбанк.
Пізніше чоловік у коментарях зазначив, що “рішення про завершення продовження карт було прийнято ще в 21 році, а військова операція РФ почалася в лютому 22 роки на місяць до закінчення дій карт до 20 року”.