Згідно із документом, зареєстрованим 13 травня, він має займатися питаннями здійснення самоврядних повноважень.
Проєкт рішення подав міський голова Віталій Кличко. Наразі документ перебуває на розгляді Постійної комісії Київської міської ради з питань регламенту, депутатської етики та запобігання корупції, а також
Постійної комісії з питань місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв’язків.
Довідка. Владислав Євгенович Андронов народився у Києві 19 червня 1971 року. Вищу освіту отримав у 1993 році, закінчивши Київський державний економічний університет (сучасна назва: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана») за спеціальністю «фінанси та кредит».
Має великий досвід управлінської роботи та роботи у сфері приватного інвестиційного бізнесу.
В період з 1999 до 2003 року перебував на посаді голови правління Міжрегіональної Ради солідарних профспілок України.
З 2004 до 2017 року – заступник генерального директора ТОВ “КУА “Інвестиційні ресурси”.
У 2017 році на підставі результатів конкурсу був призначений розпорядженням Кабінету міністрів України державним секретарем Міністерства аграрної політики та продовольства України.
Активно займається громадською діяльністю.
Відповідно до розпорядження Київського міського голови від 02.03.2020 №130 Андронов був призначений радником Київського міського голови з питань економіки та фінансів.
На теперішній час – секретар постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Обраний у 2020 році депутатом Київської міської ради IX скликання в єдиному багатомандатному виборчому окрузі міста Києва. Територіальний виборчий округ в якому закріплено №13, межі – Шевченківський район міста Києва. Входить до складу фракції “УДАР”.
Владислав Андронов опікується питаннями соціально-економічного розвитку міста Києва, реформуванням сфери публічних місцевих фінансів, вивчає громадську думку та проводить аналіз оперативної інформації щодо показників бюджету міста Києва, опрацьовує проєкти актів, які надходять до комісії.