Отриманих рейок вистачить аби прокласти 190 км залізничного полотна. В УЗ обіцяють замінювати рейки, зокрема, під Києвом. Щоправда, яку саме ділянку перекриють заново, поки не повідомляють. Лише говорять, що це буде колія, якою курсують поїзди в напрямку Одеси, Дніпра, Львова та Ужгорода.
Передача відбулася в рамках “Програми екстреного відновлення” від уряду Японії та Японського агентства міжнародного співробітництва (JICA).
Отримані 25 тис. тонн – це четверта частина від річної потреби на оновлення колій, які потребують капітального ремонту в різних регіонах України. А під час війни ще додалися витрати на прокладання шляхів, зруйнованих російськими обстрілами.
На початку повномасштабного вторгнення в Маріуполі було знищено єдиного вітчизняного виробника залізничних рейок, тому вони є наразі критичною позицією для компанії. Лише для виконання ремонтів ми потребуємо щороку 70-100 тис. тонн рейок, – розповів голова правління АТ УЗ Євген Лященко.
Високоякісні рейоки японського виробництва будуть використовувати для ремонту основних магістралей зі столиці у різні куточки країни.
Висловлюю повагу українським залізничникам, які попри обстріли невтомно працюють, забезпечуючи перевезення людей і вантажів. Ваша відданість справі, а також зусилля Японії, міжнародної спільноти з відновлення та реконструкції України є фундаментом для протистояння російській агресії.
Варто нагадати, що у 2021 році УЗ підписувала угоду з німецькою компанією Deutsche Bahn Engineering&Consulting про забезпечення пасажирських перевезень в Україні – це мало забезпечити кращу якість та швидкість залізничного транспорту. Однак після початку великої війни про плани такої співпраці більше не згадують.
Раніше “ВК” розповідав, що “Укрзалізниця” переглянула вартість постільної білизни у поїздах далекого сполучення.