Про це повідомляє Київський метрополітен.
Як зазначається, 12 вересня, відколи відновлено рух поїздів на цій ділянці, підрядна організація разом із фахівцями метрополітену проводить посилений постійний нагляд і геодезичний моніторинг, а також маркшейдерські заміри. Такий контроль триватиме впродовж двох місяців.
За інформацією перевізника, на сьогодні пасажирські перевезення Оболонсько-Теремківською лінією метрополітену здійснюються у звичайному режимі, зокрема на відновленій ділянці тунелю між станціями “Деміївська” – “Либідська”. Рух поїздів і перевезення пасажирів організовані з дотриманням правил безпеки.
Водночас, за рекомендаціями підрядної організації, на час посиленого нагляду за станом тунельних споруд після відновлювальних та будівельних робіт на цій ділянці встановлено швидкість 40 км/год для електропоїздів, із подальшим її збільшенням, протягом перших 180 днів експлуатації тунелю.
Читайте також: Метро на Теремки відновило роботу: що варто знати пасажирам
Нагадаємо, відновлення тунелю тривало 9 місяців. За цей час будівельники підготували будівельний майданчик, переклали понад 200 кабельних мереж, зокрема мереж ДТЕКу, Укртелекому, інших. Розробили котлован глибиною понад 15 м, демонтували стару частину тунелю довжиною у 27 метрів та побудували нову. Посили з обох сторін і тунельну оправу, що примикає до нової ділянки (загальною довжиною понад 50 м). Уклали нові колії, відновили всі інженерні мережі, налагодили безпекові системи руху поїздів.
Кошторисна вартість усього комплексу робіт склала 383 млн грн, що на 62 млн грн менше початкової вартості.