Про це повідомила пресслужба будівельної компанії.
Наразі мостобудівельники та дорожники Autostrada виконують наступні роботи:
– влаштовуємо ізоляцію бетонних поверхонь проїзної частини та тротуарів;
– асфальтуємо автомобільну частину мосту;
– паралельно зводимо земляний насип для будівництва підходів до мосту;
– влаштовуємо підпірні стінки;
– встановлюємо систему водовідведення;
– встановлюємо мостове бар’єрне огородження та шумозахисні екрани.
На будівництві задіяно понад 400 працівників і понад 100 одиниць техніки.
“Роботи завершимо на початку листопада”, – іеформували у компанії.
Подільсько-Воскресенський мостовий перехід складається з двох ярусів (автомобільна дорога і метро), містить три мости: через Дніпро, Гавань та Десенку, естакаду на Рибальському півострові, лівоповоротний з’їзд на вулицю Набережно-Рибальську, естакаду на Трухановому острові, естакаду в урочищі Горбачиха, заїзд на мостовий перехід з перетину вулиць Набережно-Хрещатицька та Верхній-Нижній Вал.
Загальна довжина мосту – 9 км. Автомобільна частина складається із 3 смуг в кожному напрямку.
Подільсько-Воскресенський мостовий перехід отримав звання одного із найбільших довгобудів.
Нарешті запланована перша черга будівництва наближається до завершення.
Нагадаємо, запуск Подільсько-Воскресенського мосту з’єднає Русанівку та Воскресенку з Подолом, а трохи пізніше – і з Райдужним масивом та Троєщиною, розвантажить Північний міст, уможливить майбутній запуск метро на Троєщину.