Зокрема, по рухому складу перевізника.
Про це повідомив у коментарі Новини.LIVE Олександр Перцовський.
За його словами, РФ прицільно б’є по тягових підстанціях в напрямку Одещини, щоб зупинити логістику до портів, завадити експорту.
Найскладніші напрямки також на сході — там окупанти намагаються перервати логістику з Донбасом, але залізниця забезпечує комбіновані маршрути (курсують поїзди та автобуси), що дозволяє людям з пересадками доїхати до Краматорська та Слов’янська.
На півночі потерпають Сумщина й Чернігівщина — росіяни б’ють по мостах, щоб ізолювати Шостку та Конотоп від залізничного сполучення, заявив голова правління компанії.
Попри це залізниця зберігає рух, а вокзали у низці міст працюють як фортеці незламності, наголосив Перцовський.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» отримає 55 нових локомотивів від французької компанії Alstom — Україна та Франція сьогодні підписали відповідну угоду. У перевізника зауважили, що сьогодні середній вік парку локомотивів 46 років, зношеність понад 96%, і за 2-3 роки дефіцит тяги не дозволятиме перевозити необхідні обсяги вантажів, суттєво звузить можливості експортних галузей. Компанія може втрачати від 10% вантажних доходів щороку.
Перший новий електровоз прибуде в Україну вже у I кварталі 2027 року. Після цього він пройде сертифікацію та необхідні випробування. Поставка всієї партії триватиме впродовж 2027-2029 років.



