“Від “Київметробуду” нічого не залишилося” – втрати будуть великі, шукають нового будівника метро на Виноградар

Автор: Оксана Тупальська
16:32 27.12.2023

Роботу “Київметробуду” будуть оцінювати експерти, щоб повернути кошти за невиконані роботи під час будівництва метро на Виноградар. Підприємство розвалюється. Про пошук нового виконавця повідомив перший заступник міського голови Микола Поворозник.

“Від “Київметробуду” нічого не залишилося” – втрати будуть великі, шукають нового будівника метро на Виноградар

“Потрібно оцінити виконані роботи, що там заактовано. Багато робіт виконано і не заактовано. Усе це зроблять експерти, далі будуть ухвалюватися рішення, у тому числі в правовому порядку. Там же багато кримінальних справ, кошти на рахунках арештовані, бенефіціари всі відомі. Я не думаю, що йтиметься про великі втрати”, – сказав Поворозник в інтерв’ю УП.

“Київметробуд” розвалили корпоративні конфлікти, зазначив перший заступник міського голови:

“Бачите, наскільки змінюється життя за чотири роки? На той момент “Метробуд” був “Метробудом”: офіс на Прорізний, роботу показує, інститут працював, люди були. Корпоративні конфлікти, напевно, для цього й проводяться, щоб знищити компанію”, – сказав заступник Кличка.

Варто нагадати, що 4 роки тому, у 2020 році, про які згадує Поворозник, також відбувалися корпоративні конфлікти в “Київметробуді”. Тоді там змінювали керівництво, тривали перевірки Генпрокуратури та Міністерства юстиції. Однак за висновками КМДА тоді роботи на об’єкті йшли за графіком.

Раніше “ВК” розповідав, що “Київметробуд”, який виграв тендер у 2018 році, запропонувавши 5,98 млрд грн, перебуває у глибокій кризі. Компанія пережила корпоративний конфлікт та звільнила більшу частину співробітників.

Водночас, у відповідь на запит кореспондента “ВК” у вересні 2023 року заступник начальника КП “Київський метрополітен” Дмитро Пінчук повідомляв, що проєктна документація по об’єкту «Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар знаходиться на етапі проведення експертизи (здійснюється зняття зауважень наданих експертною організацією).

Відомо, що на будівництво гілки метро було передбачено фінансування в 2023 році у розмірі 500 000 тис. грн. Станом на початок осені на будівельному майданчику було виконано будівництво частини двоярусних перегінних тунелів та гідроізоляції основних конструкцій.

Також заступник начальника КП “Київський метрополітен” Дмитро Пінчук повідомив, що від фінансового забезпечення та виконання робіт в умовах воєнного стану залежатиме, коли саме відбудеться запуск перших поїздів новими станціями підземки.  

Великий Київ у Google News

підписатися