Про це повідомляє Українська рада торгових центрів.
Перші полички з такою продукцією з’явилися у столичному гіпермаркеті Auchan. На них викладена виключно продукція, вироблена підприємцями-ветеранами, або членами їхніх сімей.
Наразі у мережі представлено продукцію від двох ветеранських підприємств:
FamBerry — найбільше в Україні та Європі виробництво органічної продукції з кизилу, засноване сім’єю полеглого захисника Данила Ольшанського. Саме родина Ольшанських першими долучилася до ініціативи Мінветеранів та почала використовувати знак “Створено Захисниками” на своїй продукції.
“Вогняр” — український виробник гострих соусів. Ферма “Вогняр” — це тепличне господарство, що знаходиться у Жашківському районі Черкаської області. Тут вирощується понад 20 сортів гострого перцю.
Як зазначили у Мінветеранів, яке є власником бренду “Створено Захисниками”, це перший крок, який будуть масштабувати.
Це також є дуже важливим прикладом підтримки з боку держави, яка не словом, а ділом допомагає ветеранам — виробникам виходити на полиці ринку, гідно позиціонувати себе та виступати конкурентоспроможним гравцем. Це важливий крок з боку великого бізнесу підтримувати маленький. Вірю, що в такій синергії буде результат! Тому підкреслюю: ветерани-виробники, долучайтесь до проєкту. Бізнес, допомагайте та підтримуйте. Споживачі, купляйте товари тих, хто стояв на нашому захисті”, — говорить заступник Міністра у справах ветеранів України Максим Кушнір.
Читайте також: На полі соняхів під Києвом “намалювали” велетенський тризуб та напис “Слава Україні!”
Нагадаємо, захисників і захисниць безкоштовно навчать проєктуванню та монтажу сонячних станцій.