Велике Руйнівництво. Кільцеву дорогу на Київщині проштовхують із порушеннями закону та прав громад – громади готуються до судів
На перший погляд будівництво Великої кільцевої автомобільної дороги навколо Києва (ВКАД) виглядає великим благом. Так воно і є, якщо не заглиблюватися в деталі і не знати історію цієї дороги.
Якщо Зеленський всерйоз взявся за Велику кільцеву, то логічно було б доручити учасникам процесу переглянути напрямок, який майже два десятиліття припадав пилом, відкоригувати його згідно із тим, як змінилося передмістя столиці за ці роки, провести обговорення з експертами, екологами, громадами і вже потім проєктувати та будувати. Натомість у 2020 році Офіс Президента направив до «Укравтодору» листа з вказівкою пришвидшити будівництво кільцевої.
У Києві перший сніг: кияни і гості міста тішаться, комунальники почали обробляти дороги й тротуари засобами проти ожеледі
Як і обіцяли синоптики, у Києві на вечір 23 листопада пішов перший сніг, причому доволі лапатий, чому немало тішаться і дорослі, і малі. З появою снігу додалось роботи дорожникам, які ще до початку опадів почали обробляти протиожеледними засобами мости, підйоми і спуски, а також вулиці з бруківки.
Поки кияни радіють снігу, комунальники взялись до роботи, якої тепер побільшало, тож спеціальна техніка почала обробляти дороги і мости рідкими хлоридами, сіллю і піщаносоляною сумішшю.
Як розповіли в “Київавтодорі”, до роботи наразі залучені 173 одиниці техніки.
Стовпчики плюс бетонні блоки: Бессарабку з боями роблять пішохідною (ВІДЕО)
Нещодавно в столиці з’явилась ще одна пішохідна зона – нею став Бессарабський проїзд. Тут встановили обмежувальні стовпчики та протрималися вони недовго – водії їх виламали.
Тож комунальники вирішили боротись біль кардинальнішими методами та поставили бетонні блоки проти заїзду автівок. Відео встановлення опублікували очевидці у соцмережах.
На записі видно, що поряд із стовпчиками тепер проїзд перегороджено ще й бетоном.