Про це журналістці “Вечірнього Києва” розповіла директорка Контактного центру міста Києва Лариса Магалова.
За її словами, фахівці з жестової мови перекладатимуть пояснення юристів, які безкоштовно консультують в мультимедійних кабінах.
Нагадаємо, рік тому в Києві почали відкривати мультимедійні кабіни для безкоштовних юридичних відеоконсультацій. Всередині розмістили тачскрин-монітор для аудіо/відео зв’язку з юрисконсультом та камеру для сканування документів. Консультації там надають фахівці-юристи Контактного центру міста Києва, які працюють за номером 15-51.
Отримати юридичну консультацію у такій кабіні набагато ефективніше, ніж телефоном до служби 15-51, оскільки ж є прямий контакт юриста та громадянина. Мало того, оператор має можливість побачити документ, з яким звертаються по допомогу та вже відштовхуючись від цього надати більш кваліфіковану й розгорнуту відповідь.
Проконсультуватись можна в РДА свого району з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 15:00.