Транспорт ходить з великим інтервалом – від 30 хвилин до години, повідомили в Асоціації перевізників Київської області.
“Низка перевізників вже відновлює рух маршруток на Київ. Але поки з дуже великим інтервалом руху. Він становить пів години між виїздом маршруток, а починали ми з інтервалом в одну годину. Процес відновлення транспортного сполучення йде“, – повідомив голова Асоціації перевізників Київщини Олексій Павленко, слова якого наводить видання “Сьогодні“.
Він додав, що наступного тижня маршрутки почнуть курсувати з Іванківського району на Київ, хоча там “є проблеми з мостами та дорогами“.
У перевізників маса проблем через обстріли та бої в Київській області. Частина рухомого складу була просто знищена. В Ірпені згорів цілий парк нових маршруток. На дорогах повно осколків і частина маршруток в перші дні просто вийшла з ладу. А от з ремонтом автомобілів зараз великі складнощі.
Друга проблема – відсутність водіїв. Частина залучена в територіальній обороні, частина – знаходиться на фронті.
Третя проблема – дефіцит солярки.
Крім того, велика кількість блокпостів на дорогах не лише ускладню рух, а й уповільнює його.
Ми хочемо просити владу, щоб була виділена окрема смуга для проїзду громадського транспорту. Це необхідно для зручного і швидкого проїзду блокпостів, де проводиться перевірка документів. На це витрачається дуже багато часу, оскільки маршрутки стоять у загальній черзі. Враховуючи потоки автотранспорту, який повертається до Києва, з цим є певні складнощі”, – заявив голова Асоціації перевізників області.
Більшість пасажирів наразі це працівники критичної інфраструктури: ремонтники, медики, електрики, співробітники хлібзаводів.
Подорожчання проїзду
З 14 квітня подорожчав проїзд у маршрутках для жителів Петропавлівської Борщагівки. Вартість проїзду становитиме 19 гривень. Раніше поїздка від станції метро Академмістечко до Петропавлівської Борщагівки коштувала 13 гривень.
Багато жителів селища висловили невдоволення і пишуть, що доведеться пересідати на скутери та велосипеди, бо “зарплат не вистачить на поїздки за такою ціною“. Деякі готові навіть пішки ходить до метро, а це близько 7 км.
Перевізники пояснюють, що підвищення вартості проїзду – вимушений захід і ніякі надприбутки вони від цього не отримають.
“Пасажиропотік відсутній, немає чіткої економіки, нічим ремонтувати автобуси, солярка стала справжнім дефіцитом. Як інакше здійснювати перевезення? Ми всі зараз в таких умовах, що потрібно виживати. Нехай критикани, яким не подобаються такі тарифи, беруть кредити, купують автобуси та возять людей“, – обурюється Олексій Павленко.
За його словами, кожен день автобус, наприклад, з Борисполя проїжджає 400 км за маршрутом. Для цього потрібно 60 л палива, а за нинішніми цінами – це 2400 гривень.
“Ви уявляєте, який потрібен пасажиропотік, щоб водієві заправити ввечері цей автобус? Я вже не кажу про те, що якщо автобус поламається, то його просто нічим буде ремонтувати. Але ми їздимо, попри підірвані мости, осколки на дорогах. Перевізники підіймають вартість проїзду в різних районах області. Без транспорту ми ніяку економіку не піднімемо. Без транспорту ніхто не зможе ходити на роботу, вчитися. Зараз божевільна гіперінфляція, і в умовах війни навіть ці шість гривень вже знецінені“, – заявив Олексій Павленко.
Як писав “ВК“, з 15 квітня у Києві відновлять роботу трьох тролейбусних маршрутів – №11К, 43К та №45.