Про це нагадує комунальний концерн «Центр комунального сервісу».
Передача показань триває щомісяця із 5-го числа до останнього дня поточного місяця. Споживачам, у яких встановлено бойлер, або які тимчасово не проживають за адресою, де встановлені лічильники, все одно необхідно подавати дані із різницею «0». Тобто ті ж самі, що надавали минулого разу.
Показання можна передати одним із зручних способів:
- в особистому кабінеті на сайті (https://cks.com.ua/cabinet/objects/)
- за телефоном Call-центру – (044) 247-40-40;
- за номером безкоштовної телефонної лінії для передачі показань із мобільного – 0 800 404 407;
- за додатковими стаціонарними номерами сервісних центрів – (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
- через скриньки для передачі показань за адресами сервісних центрів (https://cks.com.ua/to_consumers/our-services);
- при оплаті за житлово-комунальні послуги через банківські та фінансові установи.
Що робити тим, хто виїхав – читайте тут.
Нагадаємо, міська влада Києва затвердила ціни на опалення та гарячу воду – чи зміняться тарифи.