Про це пише телеграм-канал про транспортне планування, моделювання, велотранспорт, електромобільність, громадський транспорт, сталу мобільність від розробників транспортної моделі Києва “Про мобільність”.
Що зміниться?
Підсилення отримають 40 автобусних маршрутів, 20 тролейбусних та 13 трамвайних. На кожен з них повертається по 1-2 випуски, що в сумі дає збільшення випуску по місту на 49 автобусів, 22 тролейбуси та 18 трамваїв.
Для пасажирів це означає, що у пікові години на більшості маршрутів середній час очікування транспорту стане коротшим на кілька хвилин.
Які маршрути ходитимуть найчастіше?
Під час дослідження кількості транспорту у вересні аналітики встановили, що через зменшення випуску тоді на все місто було лише 3 маршрути з інтервалами, меншими за 10 хвилин. Це були Т1, Т3 та А99. Відсьогодні ж до них приєднуються А114, Тр8 та Тр41. В годину пік вони матимуть інтервали в 10 хвилин та менші. Також інтервал у 7 хвилин матимуть А17+18 на спільній ділянці. Крім того, Тр8 — це перший важливий маршрут, піковий випуск якого повністю відновився у порівнянні з лютим.
На яких маршрутах покращення буде найпомітнішим?
Найбільше повернення транспорту відчують на тих маршрутах, які до сьогодні мали найменший випуск. Зокрема, на А14, 27, 48, 81 та ін. випуск збільшиться з 1 автобуса до 2. Це скоротить їхні пікові інтервали вдвічі, на А46, 87 — від 2 до 3, що зменшить інтервали на третину, на А21, 23, 102 — від 3 до 4, що скоротить їх інтервали на чверть.
Чи принесе збільшення транспорту суттєве покращення для міської мобільності?
Безперечно, повернення 49 автобусів, 22 тролейбусів та 18 трамваїв зменшить час очікування на багатьох маршрутах та додасть надійності їх роботі.
Водночас велика кількість магістральних маршрутів досі має надзвичайно великі інтервали руху. Зокрема Тр18, Тр27, Тр38, Тр42, Тр50к працюють лише на 40-50% від лютневої потужності, А21, А46, А49, А101 — на 25-30%. Всі вони мають піковий інтервал 12-20 хвилин, що є надзвичайно довгим для таких маршрутів.
При цьому досі нічого не говориться про відновлення низки важливих автобусних та тролейбусних маршрутів, серед яких одним з найбільш кричущих є А31.
Тепер, враховуючи зміни у випусках та маршрутній мережі, в депо щодня лишатиметься близько 250 автобусів, 120 тролейбусів та 90 трамваїв із тих, які виходили на маршрути ще в лютому. Отже, щоб відновити рівень мережі до лютого цього року, необхідно ще 4-5 таких ітерацій повернення випусків на маршрути.
Зазначається, що попри терор росіян, в Київ повернулася велика частина містян, а на вулиці вже давно повернулися затори.
“Тож сподіваємося, що Київпастрансу вдасться швидко відновити пошкоджені ділянки контактної мережі й надалі відновлювати випуски та маршрути“, – підсумували в “Про мобільність”.
Нагадаємо, з 10 жовтня цього року на діючій маршрутній мережі КП «Київпастранс» додатково працюватимуть 49 автобусів, 22 тролейбуси, 18 трамваїв.
Як писав “ВК”, у столиці запустили два нових автобусні маршрути – куди можна доїхати.