Для цього планують збудувати захисні споруди в межах зупинок наземного громадського транспорту, пише Інформатор Гроші.
Зокрема, на сайті Київради з’явився проєкт рішення щодо створення бетонних конструкцій в межах зупинок наземного транспорту у Києві.
Почати пропонують з розробки переліку місць із найбільшим скупченням пасажиропотоку. Цим має зайнятися департамент транспортної інфраструктури разом з «Київпастрансом». Результат має бути протягом одного місяця.
В міськраді говорять, що основою проекту став досвід Ізраїлю, але кияни вважають, що за сьогоднішніх умов це не вирішить проблему з безпекою під час зупинки транспорту.
Так, одна з авторів проєкту рішення щодо будівництва захисних споруд, депутатка Київради Ганна Свириденко намагалася зібрати під своїм постом про необхідність укриттів свідчення, де їх краще зробити, на що кияни відповіли критикою.
«Сьогодні (9 серпня – ред.) біля метро Мінська, під час тривоги стоїть два 99 автобусів третій на підході та два тролейбуси. З тролейбусу люди вийшли і стоять поряд, а в автобусах сидять і чекають доки закінчитися тривога, а могли б уже виїхати. На зупинках зібралося багато народу. На кожній зупинці не можна поставити укриття. З ЕКО всіх покупців вигнали і всі стоять під магазином і що далі?», — написала користувачка соцмережі Марина Кошиль.
«Скупчення на зупинці, як на мій погляд, більш небезпечне. Висаджувати людей, де немає укриття, немає сенсу. А робити якісь захисні споруди бетонні на зупинках, то марно трата грошей. Вони ефективні при обстрілах, а не при ударах ракет. Якщо транспорт їде через міст, то може і треба його зупинити. А в іншому випадку, як на мій погляд, висаджувати людей тупо на зупинку — не збереже життя, а тільки може збільшити кількість жертв», — прокоментувала інша користувачка Ірина Кістерна.
Тож чи буде це реалізовано та скільки на це витратять грошей наразі невідомо.
Нагадаємо, раніше в Харкові почали монтувати залізобетонні зупинки транспорту, як в Ізраїлі (ФОТО, ВІДЕО).