Про це нагадує комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС).
Зокрема, передавати показники квартирних лічильників потрібно з 5-го числа до останнього дня поточного місяця. Споживачам, у яких встановлено бойлер, також необхідно передавати показання лічильників води, навіть якщо вони незмінні.
Показання можна передати одним із зручних способів:
- в особистому кабінеті на сайті комунального концерну «Центр комунального сервісу»;
- за телефоном для консультацій і передачі показань – (044) 247-40-40;
- за номером безкоштовної телефонної лінія для передачі показань лічильників із мобільного – 0 800 404 407;
- за додатковими стаціонарними номерами (для телефонів, які з технічних причин неможливо перевести в тоновий режим) – (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
- через скриньки для передачі показань за адресами.
В ЦКС також зазначили, що для мешканців столиці, що вимушено залишили свої домівки з початком війни та не мають можливості вчасно передати показання лічильників, нарахування здійснять за середнім обсягом споживання на підставі даних попередніх періодів по кожній квартирі. Але при наданні споживачем уточнених даних, показники скоригують і зроблять перерахунок.
Читайте також: Іспит на водійські права можна скласти у будь-якому сервісному центрі МВС
Нагадаємо, наприкінці квітня в усіх районах Києва відновили прийом споживачів комунального концерну «Центр комунального сервісу» за попереднім записом.