“Укрзалізниця” запустила власний мобільний застосунок – які переваги матимуть пасажири

Автор: Галина Ворона
11:54 11.08.2022

“Укрзалізниця” у партнерстві з Mastercard оголосила про запуск власного мобільного застосунку для продажу квитків та інформування пасажирів.

“Укрзалізниця” запустила власний мобільний застосунок – які переваги матимуть пасажири

Про це повідомляє пресслужба перевізника.

 У новому застосунку користувачі зможуть:

  • придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні;
  • повернути квитки;
  • отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
  • знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
  • отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.

Тестування нового застосунку було проведене в липні, і відсьогодні він уже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.

В “Укрзалізниці” зазначили, що компанія є прямим продавцем квитків через застосунок, а відтак вартість квитків для пасажирів буде максимально вигідною — будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні.

Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна ввести дані банківської картки та зберегти їх у застосунку для оплат.

Як зазначив голова правління “Укрзалізниці” Олександр Камишін, запуск власного застосунку допоможе компанії залишатися на зв’язку з пасажирами та якомога оперативніше й ефективніше інформувати про зміни в рейсах, оновлення графіків, нові маршрути та сервіси.

Для пасажира аргумент на користь встановлення застосунку ще очевидніший: тут найдешевші квитки без жодних комісій, гарантовано швидший пошук і стабільність роботи. Ми хочемо окремо подякувати 1000 тестувальникам, які поділилися з нами своїми відгуками про застосунок і допомогли нам зробили його ще більш зручним для користувачів“, – додав він.

Наступним етапом діджиталізації Укрзалізниці стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей, бронювання лаунжу та ін.

Великий Київ у Google News

підписатися