“Укрзалізниця” запустила сервіс онлайн-замовлень інклюзивних вагонів

Автор: Галина Ворона
14:28 01.09.2023

“Укрзалізниця” запускає новий важливий сервіс – онлайн-замовлення спеціальних вагонів для осіб з інвалідністю. Відтепер не потрібно приїздити на вокзал, аби забронювати місце. Хоча можливість замовити вагон безпосередньо у касі також залишається у якості резервної.

“Укрзалізниця” запустила сервіс онлайн-замовлень інклюзивних вагонів Фото: архівне
Світлодіодне освітлення

Про це повідомляє пресслужба перевізника. 

Як зазначається, сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують.

Заявку на інклюзивний вагон необхідно подати через онлайн-сервіс принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Упродовж 24 годин оператори візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться із замовником послуги.

Отримати та сплатити квитки можна в касі не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда.

Статус заявки можна уточнити за телефоном 0 800 503 111.

Також люди з інвалідністю можуть замовити вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою.

В “Укрзалізниці” додали, що мають у своєму парку 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління, які збудовано протягом останнього року. Усі ці вагони мають умови для інклюзивного користування, зокрема, є універсальна вбиральня і купе облаштоване для потреб людей з інвалідністю. У новозбудованих вагонах у такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу й фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопку для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв’язку з ним.

Крок за кроком впроваджуємо програму “Безбар’єрна залізниця”, – додали залізничники.

Читайте також: “Укрзалізниця” відкрила продаж квитків до жіночих купе: для яких рейсів доступна послуга

Нагадаємо, у 2021 році на приміських маршрутах з’явився перший інклюзивний приміський електропоїзд.

Великий Київ у Google News

підписатися