Про це повідомляє пресслужба перевізника.
Як зазначається, сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують.
Заявку на інклюзивний вагон необхідно подати через онлайн-сервіс принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Упродовж 24 годин оператори візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться із замовником послуги.
Отримати та сплатити квитки можна в касі не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда.
Статус заявки можна уточнити за телефоном 0 800 503 111.
Також люди з інвалідністю можуть замовити вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою.
В “Укрзалізниці” додали, що мають у своєму парку 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління, які збудовано протягом останнього року. Усі ці вагони мають умови для інклюзивного користування, зокрема, є універсальна вбиральня і купе облаштоване для потреб людей з інвалідністю. У новозбудованих вагонах у такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу й фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопку для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв’язку з ним.
Крок за кроком впроваджуємо програму “Безбар’єрна залізниця”, – додали залізничники.
Читайте також: “Укрзалізниця” відкрила продаж квитків до жіночих купе: для яких рейсів доступна послуга
Нагадаємо, у 2021 році на приміських маршрутах з’явився перший інклюзивний приміський електропоїзд.