Про це повідомляється на Facebook-сторінці Міністерства інфраструктури.
У міністерстві пояснюють цей крок падінням об’ємів вантажоперевезень, спровокованим повномасштабним вторгненням росії, здорожчанням паливно-мастильних матеріалів та зростаючою потребою перевізника в фінансових ресурсах на відновлення зруйнованої агресором інфраструктури.
“З початку повномасштабної агресії росії “Укрзалізниця” прийняла на себе один із найважчих ударів агресора. Вантажні перевезення, які є ключовим джерелом прибутку компанії, скоротилися на 65,3%, майже 6 300 км колій було зруйновано ворогом. У той же час залізничники безоплатно евакуювали 3,7 млн пасажирів, перевезли близько 97 тис. тонн гуманітарної допомоги”, – зауважили у Мінінфраструктури.
Як зазначається, держава субсидує “Укрзалізницю”, щоб вона могла продовжувати виконувати свої гуманітарні та оборонні функції. Спочатку війни на рахунки компанії було спрямовано 10 млрд грн.
При цьому щомісячні витрати підприємства сягають більше 7 млрд грн, а з березня компанія зменшила операційні витрати на 30%. Тож суто державної підтримки вже недостатньо.
Частина прибутку “Укрзалізниці” буде спрямована на інфраструктурні проєкти на кордоні – це збільшить пропускну спроможність, а отже прискорить рух наших товарів.
У міністерстві також підкреслили, що попри підвищення, тарифи на вантажоперевезення залишаться нижчими, ніж в перевізників держав-членів ЄС.
Читайте також: На українсько-польському кордоні побільшало смуг для вантажівок і павільйонів митного та паспортного контролю
Нагадаємо, на дорогах країни поки що не буде обмежень для вантажівок під час спеки.