Про це повідомила пресслужба підприємства.
Очікується, що послуга електронної марки насамперед стане затребуваною серед великих державних інституцій, а також юристів, нотаріусів, які відправляють кореспонденцію у великих обсягах.
«Застосування електронної марки дає можливість відстежити всі операції відправлення онлайн, відображати статус та історію відправлення в Особистому кабінеті користувача, скоротити витрати на використання поштових марок та підготовку листів. Також однією з переваг для корпоративних клієнтів, що замовляють марки по договорам, стане оплата поштових послуг за фактом використання, а не передплатою. Все це дозволить національному поштовому оператору не просто зробити процес відправки листів комфортним для корпоративних клієнтів, а й розвантажити відділення від черг», — ідеться в повідомленні підприємства.
Щоб згенерувати електронну марку в «Укрпошті», потрібно:
- Авторизуватися в особистому кабінеті на сайті «Укрпошти».
- Обрати послугу «Лист».
- Створити список із типом оплати «Електронна марка».
- Створити відправлення (рекомендований лист), заповнити всі обов’язкові дані й обрати формат конверта.
- Вибрати конкретне відправлення або весь список, який користувач бажає оплатити. Поштова вартість розраховується автоматично на основі вибраного продукту.
- Здійснити онлайн-оплату банківською картою.
У підсумку користувач отримує QR-код із графічним зображенням електронної марки, який він може самостійно роздрукувати на звичайному принтері одразу на конверт або на стикер на самоклейному папері та відправити його з відділення «Укрпошти» або скористатися послугою кур’єрського забору.