Про це розповів у Тelegram директор “Укрпошти” Ігор Смілянський.
“Ми вітаємо Kalush з перемогою на Євробаченні. Ви круті! Укрпошта випускає марки, згідно з рішенням Художньої Ради. Але я думаю в мене буде достатньо аргументів як у голови Ради погодити та пришвидшити випуск марки, присвячений нашим переможцям. Так як ми це зробили з Русланою та Джамалою“, – написав він.
Керівник “Укрпошти” зазначив, що дизайн марки попередньо слід узгодити з організаторами “Євробачення”.
Ігор Смілянський нагадав, що наразі триває голосування за за тему наступної поштової марки, та зазначив, що марка гурту Kalush Orchestra буде обиратись поза чергою.
Читайте також: Марку “Русскій воєнний корабль, іді нах@й” відтворять на столичній клумбі із квітів
Нагадаємо, довкола поштових марок “Русскій воєнний корабль, іді нах@й”, які вийшли 12 квітня, спостерігався неабиякий ажіотаж. За ними шикувались черги, довші, ніж за iPhone.