Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, яка чітко визначає перелік адміністративних послуг, доступних у центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП). Нововведення дозволять українцям зручно отримувати послуги в одному місці, а адміністраторам ЦНАПів – працювати за чіткими інструкціями для підвищення якості сервісу.
Про це повідомляє Мінцифри.
Інформацію про доступні послуги незабаром додадуть на портал «Гід з держпослуг».
Серед ключових змін:
- Оформлення картки платника податків, пенсійних та інших податкових послуг тепер можливе за один візит до ЦНАПу, без необхідності відвідувати різні установи.
- Оновлено повний перелік послуг із визначенням їхніх категорій, розроблений спільно з представниками ЦНАПів та обласних адміністрацій, щоб врахувати потреби громадян.
- Встановлено обов’язкові послуги залежно від умов:
- 360 послуг – для ЦНАПів у безпечних регіонах, плюс 13 додаткових для центрів зі спеціальним обладнанням;
- 245 послуг – для ЦНАПів у прифронтових зонах за наявності персоналу;
- 118 послуг – для територіальних підрозділів та віддалених робочих місць.
Детальний перелік послуг та інформацію про оновлення можна знайти за посиланням.
Читайте також: У ЦНАПах з’являться соцменеджери для допомоги постраждалим від російських атак
Нагадаємо, кияни можуть оформити у ЦНАПах технічний паспорт БТІ.