Українці зможуть отримувати податкові та пенсійні послуги в ЦНАПах

цнап

Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, яка чітко визначає перелік адміністративних послуг, доступних у центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП). Нововведення дозволять українцям зручно отримувати послуги в одному місці, а адміністраторам ЦНАПів – працювати за чіткими інструкціями для підвищення якості сервісу.

Про це повідомляє Мінцифри.

Інформацію про доступні послуги незабаром додадуть на портал «Гід з держпослуг».

Серед ключових змін:

  1. Оформлення картки платника податків, пенсійних та інших податкових послуг тепер можливе за один візит до ЦНАПу, без необхідності відвідувати різні установи.
  2. Оновлено повний перелік послуг із визначенням їхніх категорій, розроблений спільно з представниками ЦНАПів та обласних адміністрацій, щоб врахувати потреби громадян.
  3. Встановлено обов’язкові послуги залежно від умов:
    • 360 послуг – для ЦНАПів у безпечних регіонах, плюс 13 додаткових для центрів зі спеціальним обладнанням;
    • 245 послуг – для ЦНАПів у прифронтових зонах за наявності персоналу;
    • 118 послуг – для територіальних підрозділів та віддалених робочих місць.

Детальний перелік послуг та інформацію про оновлення можна знайти за посиланням.

Читайте також: У ЦНАПах з’являться соцменеджери для допомоги постраждалим від російських атак

Нагадаємо, кияни можуть оформити у ЦНАПах технічний паспорт БТІ.