За рік жителі країни збільшили витрати на пиво на 7 млрд. За даними платформи великих даних VKURSI дохід пивоварної галузі склав 46, 3 млрд грн.
Зросла і середня ціна алкогольного продукту – з 32,8 грн у 2023 році до 34,1 грн у 2024 році за 0,5 л.

Компанії пивної галузі, які отримали понад 10 млн грн прибутку у 2024 році:
- ПрАТ «Карлсберг Україна» («Арсенал», «Robert Doms», «Львівське») – 2,1 млрд грн
- ПрАТ «Оболонь» («Оболонь», «Жигулівське») – 1,2 млрд грн
- ТОВ «Євроазіатська пивна група» («Старгород») – 180 млн грн
- ТОВ «Пивоварня Зіберта» («Оболонь», «Жигулівське») – 153 млн грн
- ТОВ «Пивоварня Опілля» («Опілля») – 107 млн грн
- ПрАТ «Хмельпиво» («Хмельпиво») – 76,8 млн грн
- ПрАТ «Фірма «Полтавпиво» («Полтава», «Альтмюллер», «Гейзер») – 58,9 млн грн
- ТОВ «Перша приватна броварня» («Нефільтроване», «Бочкове», «Різдвяний смак», «Закарпатське») – 35,8 млн грн
- ТОВ «Бердичівський пивоварний завод» («Бердичівське») – 29,7 млн грн
- ТОВ «Микулинецький бровар» («Микулинецьке», «Микулин») – 19 млн грн
- ТОВ «Рівень ЛТД» («Копчене») – 18,9 млн грн
- ТОВ «Земан» («Земан», «Сага», «Душа пивовара») – 15,7 млн грн
- ПрАТ «Охтирський пивоварний завод» («Зіберт») – 13,9 млн грн
- ПрАТ«Славутський пивоварний завод» («Князь Сангушко») – 13,3 млн грн
- ТОВ «Дніпровський пивзавод №2» («Біркрафт») – 12,5 млн грн
Згідно з даними VKURSI Market BI — сервісу аналізу ринків на основі даних з державних реєстрів — у 2024 році на ринку працювало 299 компаній, для яких основним напрямом є виробництво пива. Упродовж 2024 року також зареєстровано 11 нових підприємств у цій сфері.