У жовтні російські дрони атакували Київ 20 разів: чому масованих атак побільшало

Автор: Любава Лисичкіна
20:37 31.10

В ніч на 31 жовтня Київ опинився під прицілом масованої атаки ворожих ударних безпілотників типу Shahed – вдвадцяте за жовтень. ЗСУ знищили усі дрони, які атакували столицю. У КМВА повідомили, що на Київ безпілотники заходили кількома хвилями та з різних напрямків.

У жовтні російські дрони атакували Київ 20 разів: чому масованих атак побільшало Фото: Наслідки обстрілу міста цієї ночі.

Як ідеться у матеріалі  LIGA.net, у жовтні окупанти активно експериментували з тактикою застосування ударних безпілотників, а повідомлення про пошкодження цивільних об’єктів під час цих атак почали з’являтись дедалі частіше.

Так, менш ніж за тиждень, наприклад, російські дрони влучили у житлові будинки у Солом’янському районі столиці – 25 жовтня та 30 жовтня. Це означає, що принципово змінились не самі ударні БпЛА, а їх кількість, каже військовий аналітик Defense Express Іван Киричевський.

Довідка

З вересня 2022 року до 31 грудня 2023 року Росія випустила по Україні близько 3800 іранських дронів-камікадзе типу Shahed. Відтоді кількість запущених по Україні дронів постійно збільшувалась. Для порівняння, за серпень 2024 року, відповідно до підрахунків LIGA.net, Росія запустила по Україні 790 “шахедів”, за вересень – 1331, за жовтень – 1912.

За словами експерта, виглядає так, що виробництво ударних безпілотників у Росії зросло, адже восени 2023 року росіяни не могли собі дозволити проводити настільки інтенсивні удари “шахедами”.   

“На обсяг виробництва мінімум у 4700 “шахедів” на рік росіяни мали вийти лише до 2025 року, – нагадує Киричевський. – Але вони вийшли на нього вже у серпні 2024 року. Зараз фіксуються “шахеди”, бортові номери яких починаються на 8000. Можемо припустити, що росіяни встигли наклепати аж 8000 штук”.

Ідеться не лише про виробництво на заводі безпілотників у спеціальній економічній зоні “Алабуга” в Татарстані, каже аналітик, а й про інші виробничі потужності.

Авіаексперт, заступник директора української компанії з виробництва засобів РЕБ Анатолій Храпчинський, говорить, що більшість літаків з Ірану, які, зокрема, постачають росіянам комплектовання для “шахедів”, приземляються не у Казані (ближче до “Алабуги”), а у цивільних аеропортах Москви та Московської області.

“Вони прилітають у “Домодєдово”, “Внуково”, “Жуковське”. Скоріш за все, росіяни розгортають певні виробничі потужності безпосередньо у цивільних аеропортах. Щоб вберегти їх від можливих уражень українськими безпілотниками”, – припускає він.

Відомо, у КМВА показали наслідки нічного обстрілу Києва 

Великий Київ у Google News

підписатися