Про це повідомив керівник цифрової трансформації і заступник голови КМДА Петро Оленич.
Крім цього, у сервісі можна бачити графік роботи метро, курсування потягів і всі станції на лінії.
Зазначається, що за два роки у службу підтримки звернулось 135 тисяч користувачів. На основі їхніх побажань у застосунку вже впровадили можливість переглядати маршрут та графік транспорту онлайн, безконтактно оплачувати проїзд у всіх видах муніципального транспорту, замінили паперові квитки на електронні та запустили англомовну версію застосунку.
Завантажити застосунок для IOS або Android можна за посиланням.
До слова, з 12 травня запрацювали вестибюлі десяти станцій метро.
Читайте також: Обрати зручну дату і час: ЦНАПи відновили запис через “Київ цифровий”
Нагадаємо, у застосунку “Київ Цифровий” можна придбати квитки на кільцеву електричку.