Про це розповів мер Києва Віталій Кличко.
За його словами, завтра, 12 вересня, відновлять повноцінний рух поїздів між станціями “Героїв Дніпра” – “Теремки”.
Столичний голова зазначив, що роботи з відновлення тунелю тривали 9 місяців. За цей час підготували будівельний майданчик, переклали понад 200 кабельних мереж, зокрема мереж ДТЕКу, Укртелекому, інших. Розробили котлован глибиною понад 15 м, демонтували стару частину тунелю довжиною у 27 метрів та побудували нову. Посили з обох сторін і тунельну оправу, що примикає до нової ділянки (загальною довжиною понад 50 м). Уклали нові колії, відновили всі інженерні мережі, налагодили безпекові системи руху поїздів.
Віталій Кличко додав, що перегінний тунель між “Деміївською”-”Либідською” знаходиться у складних гідрогеологічних умовах. Тому під час ремонту здійснили всі необхідні роботи з гідроізоляції тунельної оправи та хімічного закріплення ґрунтів навколо неї.
Кошторисна вартість усього комплексу робіт склала 383 млн грн, що на 62 млн грн менше початкової вартості.
Читайте також: Тунелі “червоної” лінії метро відремонтували зі збитками 60 млн грн – хто відповідатиме
Нагадаємо, головного інженера КП “Київський метрополітен”, який зараз виконує обов’язки начальника КП, підозрюють у неналежному виконанні посадових обов’язків, що призвело до розгерметизації тунелю, наявності тріщин у стінах тунелю та його подальшого підтоплення на ділянці київського метро між станціями “Деміївська” та “Либідська”.
Як повідомляв “ВК”, столична прокуратура оголосила результати експертизи, які спростовують заяви “Київського метрополітену” щодо неякісного будівництва тунелів між підтопленими станціями на синій гілці підземки, що у результаті призвело до підтоплення та закриття ряду станцій. Мер Києва Віталій Кличко заявив, що прокуратура маніпулює у цих заявах.