Про це повідомив директор КП «Центру організації дорожнього руху» Віктор Черній, під час прямої лінії у контакт-центрі 15-51.
“У нинішньому році будуть відпрацьовані локації для створення наземних пішохідних переходів (за аналогією того, що функціонує на розі вулиць Хрещатик та Богдана Хмельницького), біля станції метро «Університет», на вулиці Пирогова, біля станції метро «Арсенальна», — повідомив Віктор Черній. — Крім того, на балансі у нашого підприємства є більш ніж 800 засобів примусового зниження швидкості — «лежачих поліцейських», мережа яких також розвиватиметься й утримуватиметься в належному стані. Щодо світлофорів. На нинішній рік заплановано будівництво ще біля 300 світлофорних об’єктів, на які є проєкти, що пройшли держекспертизу. Адже встановлення світлофорів — це капітальне будівництво. Й потребує проходження всіх процедур — від проєктування до тендеру з пошуку підрядника робіт по їх встановленню. Але є ще значний запит від киян на встановлення світлофорів, делініаторів, антипаркувальних стовпчиків та влаштування пішохідних переходів. Це постійна наша робота. Кожного року ми плануємо й робимо світлофорні об’єкти, адже це безпека пішоходів. Всі вони працюють у восьми режимах — відповідно до часу доби, з’єднані в єдину систему, яка регулюється за допомогою Аналітичної системи керування дорожнім рухом й аналізується спеціалістами, які за нею стежать. А щодо делініаторів, то все місто не може бути у стовпчиках, тому їх монтуємо лише там, де інші заходи не ефективні”, – сказав він.
Зокрема, на вулиці Чорнобильській, яку капітально ремонтують, також буде вело доріжка, — сказав Черній, відповідаючи на запитання мешканки Святошина. А ще, на жаль, часто доводиться мати справу з налагодженням схеми дорожнього руху на вулицях у нових кварталах житлової забудови вже після завершення будівництва.
До слова, У всіх районах Києва ремонтують тротуари. Зараз роботи проводяться на вул. Костянтинівській, вул. Якуба Коласа та вул. Котельникова.