У столиці запустили таксі тільки для жінок: колір авто не рожевий, проте робити селфі можна

Викликаючи таксі в мережі Bolt необхідно обрати категорію “Women for Women”. За кермом такого автомобіля будуть жінки та дівчата.

Новація покликана створити комфорт для тих пасажирок, які не дуже бажають їхати з чоловіками, а також створять зручність для водійок, що працюють в таксі. Адже 3% спіробітників Boit – водійки.

А що, якщо в жіночому таксі вирішить прокататися чоловік?

Хитрощі не пройдуть. Бо:

  • Під час вибору категорії користувач повинен буде завантажити офіційний документ, що посвідчує особу.
  • Документ звірятиметься з обліковим записом Bolt, зокрема ім’ям, датою народження та фотографією.
  • Для завершення перевірки користувачеві необхідно зробити селфі, щоб підтвердити відповідність особи наданому документу.
  • Після успішної перевірки пасажир зможе підтвердити замовлення та чекати авто у визначеному місці.

У Києві жіночі таксі були і раніше – тепер ними часто перевозять дітей

У 2020 році в Києві з’явилися яскраво-рожеві автівки з логотипом Pink Taxi. Туди набирають водійок, однак спочатку просять пройти співбесіду та скласти практичний тест.

90% клієнтів Pink Taxi Kyiv – це діти. Тому водійки можуть відвести дитину до дверей квартири, зводити в туалет чи погодувати. Дітям у машинах нічого не забороняють”, – розповідає Ольга Бродська. 

Pink Taxi має послугу “автоняня”, яка забирає дітей зі школи, гуртка чи секції. Є такі діти, до яких постійно замовляють одних і тих же водійок – їх впізнають вчителі в школі та відважно віддають учнів. Такі водійки мають у збережених телефони вчителів, виховательок, няньок та матерів однієї і тієї ж дитини.

Звичайно, є в машинах “автоняні” люльки та крісла для дітей. Навіть прилаштовані, щоб новонароджених з пологового будинку забирати.

Як поширена послуга жіночих таксі в світі

В Токіо існують не лише таксі для жінок, а і автобуси та інший громадський транспорт. Це для того, аби чоловіки з низьким рівнем культури не приставали, говорять.

У Мехіко, який вважається кримінальним мегаполісом у годину пік курсують окремі жіночі вагони метро й автобуси. 

В арабських країнах жінки не можуть їздити в таксі в супроводі чужого чоловіка, а ось пересуватися містом у супроводі жінки релігія не забороняє. Тому жіночі таксі виручають.

Стартап Lady Driver у Бразилії зібрав майже 3 мільйони доларів для фінансування роботи водійок. Компанія пропонує жінкам вищу оплату праці, ніж Uber або Lyft. Це було з роблено з огляду на потребу водійок почувати себе гідно на ринку праці.