Про це повідомили у «Київпастрансі».
Як розповіли у компанії, у межах капітального ремонту вагон оснастили системами кондиціонування пасажирського салону та кабіни водія.
Також він отримав:
- систему відеоспостереження салону та відеореєстратор у кабіні водія;
- повністю оновлений салон зі стійких до зносу матеріалів та зручні сидіння нового зразка;
- тоноване з дотриманням вимог ДСТУ скло вікон;
- енергоощадне освітлення;
- оновлену ефективнішу систему опалення салону;
- інформаційне табло в салоні.
Читайте також: Перевага надається жінкам: “Київпастранс” кличе на курси водіїв трамваїв, тролейбусів та автобусів
«Завдяки такому капітальному ремонту термін експлуатації трамвая збільшується до 10 років», – зазначили транспортники.
Зазначимо, що попри брак висококваліфікованого персоналу, трамвайний вагон ремонтували власними силами «Київпастрансу».
Раніше «КВ» писав, що у Києві з’явиться перша віденська трамвайна платформа.