Повідомляє пресслужба Центру.
«За період локдауну ми зрозуміли: онлайнові професії набуватимуть усе більшої популярності. Ми хочемо підтримати нашу молодь у такі непрості часи — надати базові знання з популярної професії інтернет-маркетолога. Після курсу ми очікуємо, що у слухачів з’явиться більше інтересу до професії та розуміння механізмів роботи», — стверджує директор Київського молодіжного центру Андрій Омельченко.
Курс триватиме майже місяць: із 11 до 25 травня. За цей час учасники розберуться у таких темах, як:
- Стратегія та планування;
- Тонкощі e-mail маркетингу;
- SEO;
- A/B-тестування;
- Веб-аналітика.
Для участі необхідна реєстрація. Після реєстрації учасники отримають посилання на онлайн лекції.
Нагадаємо, раніше ми писали, що департамент молодi та спорту КМДА та благодiйний фонд «Мир та добробут» організовують онлайн тренiнг Школи Подружнього Життя «Гармонія відносин у шлюбі».