Про це повідомила директорка Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг Наталія Шамрай.
На час локдауну ми змінювали режим роботи центрів – працювали в обмеженому режимі. Надання послуг було організовано за допомогою поштового зв’язку або онлайн. Тож усі, хто цього потребував, вчасно отримали свої паспорти, вклеїли в них фото та зареєструвалися за місцем проживання. Мами отримали комплексну послугу при народженні дитини. Також усі ЦНАПи працювали на прийом документів для тих випадків, які вимагали терміновості”, – підкреслила Наталія Шамрай.
Вона нагадала, що запис до електронної черги можливий трьома способами:
- через веб-портал адміністративних послуг;
- за допомогою мобільного застосунку PQService;
- за телефонами: (044) 202-60-38, (044) 202-60-39.
Перелік послуг, які можна отримати онлайн:
Перелік послуг, які можна отримати за допомогою поштового зв’язку:
Поки діють карантинні обмеження вхід відвідувачів до Центрів здійснюється лише за наявності захисної маски.
Нагадаємо, з 25 січня Київ після локдауну повертається до карантинних обмежень, запроваджених урядом у грудні – що заборонено.