За останні роки ми мали збільшення кількостей медалей, але водночас освітні розриви і зниження рівня знань випускників шкіл за час ковіду і великої війни… Цей анахронізм ще існує лиш у пострадянських країнах… – заявила депутатка парламенту Наталія Піпа.
Мовляв, шкода державних грошей на відзнаку для дітей.
Іншої нагороди чи мотивації для школярів, аби ті намагалися покращити знання з усіх шкільних предметів, депутати парламенту не пропонують.
Така пропозиція парламентарів подобається не всім.
Закрити справжні гімназії та ліцеї, не озвучувати оцінок, не наголошувати, хто в класі та в школі відмінник, не робити рейтингів! Тепер от давайте відмінимо медалі. А як ви хочете виховати українську еліту? В дорогих, платних школах? В британських вузах за папкіні бабки? Хай в державних навчальних закладах популяризуються сірість, посередність та ніякість? – сказала Ксенія Смірнова.
Варто нагадати, що ще зовсім недавно відмінники навчання мали переваги під час вступу до вишів – їм пропонували здавати один з кількох іспитів, давали додаткові бали тощо. Тепер такі методи мотивації школярів не діють, а золота та срібна медалі є більше приємною нагородою, як для переможців спортивних змагань. Наприклад, учасники масових забігів у Києві колекціонують медалі, які отримали за подолання дистанцій та перемоги в змаганнях.