У новому навчальному році діє Екосистема для школярів, що допоможе наздогнати програму за допомогою ШІ

Автор: Оксана Тупальська
14:17 02.09

Для дітей, які вчилися дистанційно тривалий час та відстали від шкільної програми за часів пандемії та після повномасштабного вторгнення запрацювала так звана Екосистема для надолуження освітніх втрат. Вона працює на базі ШІ та допомагає наздоганяти програму.

У новому навчальному році діє Екосистема для школярів, що допоможе наздогнати програму за допомогою ШІ

За оцінками освітян, нині освітні втрати в українських дітей сягають 1,5 – 2 роки.  

Через пандемію COVID-19 і повномасштабну війну, яку розв’язала рф в Україні, багато учнів мають прогалини в навчанні, – каже заступник Міністра освіти і науки Андрій Сташків. 

Екосистема для надолуження освітніх втрат дозволяє українським школярам масово застосовувати Штучний Інтелект, інтерактивні кейсові уроки та «Убер-Школу» для подолання прогалин  у знаннях. Вперше Екосистема запроваджена у Цифрових освітніх центрах, створених Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Асоціацією інноваційної та цифрової освіти в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях.

Суть «перевернутого класу» полягає в тому, що учні самостійно опрацьовують матеріал, а вчителі допомагають їм, виконуючи роль ментора, а не транслятора знань. Цей принцип навчання наразі широко застосовується у США та країнах ЄС. 

Екосистема з надолуження освітніх втрат дозволяє учням проходити тестування на основі Штучного Інтелекту, який визначає рівень знань вибраного предмета, після чого зеленим, жовтим та червоним кольорами показує, які теми засвоєні добре, а яким потрібно приділити увагу. Після цього учень/учениця самостійно вивчає ці теми за допомогою інтерактивних кейсових уроків на цьому ж порталі. 

У Екосистемі надолуження освітніх втрат використовуються інтерактивні кейсові уроки, які набагато ефективніші за відео-лекції, адже мають певний сюжет та персонажів, а ще тестові питання, які вбудовано в урок. Це дозволяє учням постійно взаємодіяти з контентом. В процесі навчання у такому форматі учні за потреби можуть ставити питання вчителю, який супроводжує їхнє навчання.

З початку запуску технології «перевернутого класу» учні для самостійної роботи використовували відео-лекції, але багато досліджень, зокрема те, яке було проведено американською компанією Wistia, що спеціалізується на наданні послуг відеохостингу для бізнесу, показують, що після п’ятої хвилини перегляду будь-якого навчального відео, учні втрачають концентрацію на 60%, тобто з шостої хвилини вони вже не можуть повноцінно засвоювати навчальний матеріал.

Впродовж уроку один вчитель може одночасно та ефективно взаємодіяти з учнями різних класів, які 80-90% матеріалу опановують самостійно і запитують про допомогу вчителя тоді, коли мають конкретне питання, на яке вчитель відповідає індивідуально в процесі заняття. Також завдяки тестуванню на основі Штучного Інтелекту, який вбудований в Екосистему, учнів можна обʼєднати за рівнем знань, що ще більше підвищує ефективність навчання», – зазначає Анатолій Ігнатович, координатор освітніх проєктів ЮНІСЕФ.

“ВК” раніше розповідав, що цього навчального року до 950 учбових закладів столиці пішли 372 000 школярів та вихованців.

Великий Київ у Google News

підписатися