Про це повідомив генеральний директор компанії YASNO Сергій Коваленко у Facebook.
За його словами, Київ проживає сьогоднішній день з обмеженнями на рівні вчорашніх.
“На лівому березі, за свідченнями колег, ситуація стала трохи краща. Колеги придумали певне рішення, яке дало змогу збільшити обсяг переданої електроенергії. І коли кажу “колеги” цього разу, то маю на увазі енергетиків, місцеву владу і всіх, хто стосується цієї галузі. Всі працюють максимально злагоджено на результат, і це неабияк радує”, – зазначив гендиректор.
Коваленко нагадав, що потрібно робити, якщо немає світла більш ніж 7 годин.
1. Зайти на сайт YASNO, де є графік відключень. Там міститься більшість інформації про те, що відбувається з енергоінфраструктурою за вашою адресою.
2. Перевірити, чи є у вас відключення через локальну аварію. Якщо є, за деталями звертайтеся до ОСББ/ЖЕК/ОСР.
3. Якщо це не локальна аварія, а все ж таки тривале екстрене відключення, то слід звернутися до ДТЕК Київські електромережі у Facebook. Вас зорієнтують по часу, якщо це буде можливо.
Нагадаємо,світло вже отримали 90% споживачів, які постраждали від аварійних відключень 5 грудня. Проте Київщина все ще перебуває в режимі енергоекономії: зберігається суттєвий дефіцит у 30%.