Як ідеться в повідомленні пресслужби “Київстар”, український оператор мобільного зв’язку після масштабного збою о 20:00 вівторка частково відновив роботу послуг фіксованого зв’язку.
“Станом на 20:00 12 грудня частково відновлено роботу послуг фіксованого зв’язку. Наразі фахівці компанії працюють над відновленням інших послуг і роблять усе можливе, щоб остаточно завершити цю роботу протягом 13 грудня 2023 року. Відновлення сервісів може відбуватися поступово, про що ми повідомлятимемо додатково”, – повідомили в компанії.
У компанії запевнили, що після стабілізації роботи мережі всі абоненти та корпоративні клієнти, які внаслідок хакерської атаки не могли скористатись сервісами “Київстару”, обов’язково отримають компенсації.
Раніше “ВК” писав, що IT-інфраструктуру “Київстару” частково зруйновано, абоненти lifecell мають труднощі з поповненням.