У Києві запустили нову послугу, яка спростить повірку лічильників

повірка лічильників води

«Київтеплоенерго» запровадило нову гарячу лінію для зручної організації повірки квартирних лічильників опалення, гарячої та холодної води.

Про це повідомили у комунальному підприємстві.

Номер гарячої лінії – (044) 207-88-88.

Нова гаряча лінія покликана спростити процедуру для киян: після звернення клієнта «Київтеплоенерго» організовує розпломбування та опломбування лічильників, а свідоцтва про повірку автоматично вносяться до бази даних підприємства.

Клієнтам більше не потрібно самостійно подавати документи.

Користувачі особистих кабінетів на сайтах «Київтеплоенерго» та «Центру комунального сервісу» отримують автоматичні сповіщення про наближення терміну повірки.

Дату завершення міжповірочного інтервалу також можна перевірити в паспорті лічильника або в свідоцтві про попередню повірку.

«Київтеплоенерго» наголошує, що нова послуга покликана зробити процедуру повірки зручною та економити час киян.

У КП нагадують, що регулярна повірка лічильників, яка проводиться раз на 3-4 роки, є обов’язковою відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».

Вона підтверджує справність приладів і достовірність їхніх показань, що гарантує коректні нарахування за комунальні послуги.

Якщо лічильник не повірений, нарахування здійснюються за середніми показниками: для опалення – на основі даних за минулий опалювальний період (згідно з урядовою Методикою № 315), для гарячої води – за останні 12 місяців. Це може призвести до неточностей у рахунках, а вчасна повірка дозволяє уникнути потреби в перерахунках.

Читайте також: У столиці триває контрольне зняття показань квартирних лічильників: що варто знати киянам

Нагадаємо, до нового опалювального сезону у Києві відремонтують 1,2 тис. та встановлять понад 400 будинкових лічильників тепла.