Про це пише LIGA.net.
Як свідчать дані онлайн-платформи порівняння цін на таксі Taximer, з березня в їхніх партнерських службах на 20% впав показник вивозу — тобто співвідношення успішних замовлень до всіх (як успішних, так і тих, де авто не було знайдено).
Фахівці пояснюють це зменшенням кількості активних водіїв, що вплинуло на вартість послуги.
Так, за останні три місяці перевезення в середньому здорожчали у партнерів Taximer на 15%, за останній місяць (компанія надала дані 20 червня) — на 5%.
За словами гендиректора корпоративної та сімейної служби трансферів Transflot Віктора Федосюка, останній раз вони підвищували вартість контракту з клієнтами 1 травня. З вересня, найімовірніше, зроблять це ще раз.
“У наших контрактах ми відштовхуємось від години роботи водія. Якщо минулого року була ставка 350 грн/год, то з 1 травня — 500 грн/год. Тому послуги точно подорожчали на 30%“, — розповів виданню учасник ринку.
Керівник Transflot каже, що їхній сервіс пропонує водіям вищу ставку у порівнянні з онлайн-платформами, та залучати до роботи сторонніх перевізників все рівно важко. По-перше, вважає він, таксисти стали рідше виїжджати на замовлення після 18 травня через посилення мобілізаційних заходів.
По-друге, у години високого попиту тарифні коефіцієнти онлайн-платформ сильно зростають і стають більш вигідними для таксистів, каже Федосюк.
В компанії Uklon не спостерігають зменшення кількості автоперевізників на дорогах — навпаки, кількість їх партнерів-водіїв у 2024 році зросла на 6%. Проте також на 10 секунд зріс середній час очікування машини користувачами застосунку. Причина — у більшому зростанні попиту, ніж кількості нових водіїв.
У деякі місяці у 2024 році зростання у кількості пасажирів може складати приблизно 40%”, — зазначили в Uklon.
Читайте також: Брак кадрів через мобілізацію та міграції. В Київському метрополітені дефіцит фахівців робітничих професій
Нагадаємо, кадровий голод через війну відчувають усі столичні КП. Зокрема, на нестачу персоналу скаржаться “Київміськсвітло“, “Київавтодор”, “Київпастранс” та метрополітен – киянам через гострий брак кадрів доведеться довше чекати поїзди в метро.